Прізвище, ім’я, по батькові: Каленюк
Світлана Борисівна
Посада - практичний психолог
Місце роботи:
Новоград-Волинська ЗОШ І – ІІІ ступенів №10
художньо-естетичного профілю
Проблемне питання: «Формування в
учнів мотивації до здорового способу життя».
Психологічний стаж роботи: 10
років
Категорія
- ІІ кваліфікаційна
Спеціальність за освітою - «Вчитель
початкових класів. Практичний психолог в закладах освіти».
Освіта (навчальний заклад)– Житомирський
державний університет
ім. І.Я. Франка (2007 р.)
Практичним
психологом в Новоград-Волинській ЗОШ І – ІІІ ступенів №10
художньо-естетичного профілю працюю з 05 лютого 2015 року.
Освіта
- вища, спеціальність – «Вчитель початкових класів. Практичний психолог в
закладах освіти». ЖДУ ім.. І.Я. Франка 2007 р.
У червні
2011 року пройшла місячні курси підвищення кваліфікації працівників
психологічної служби на базі ЖОІППО.
Остання
атестація – 2010-2011 н.р., було присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію.
Претендую на
підтвердження ІІ кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи
– 10 років
За атестаційний період було
опрацьовано проблемне питання: «Формування в учнів мотивації до здорового
способу життя», яке витікало із проблемного питання школи, а саме: «Застосування
системних підходів до формування особистості учня як інтелектуально, фізично та
духовно зрілого громадянина України».
Педагогічне навантаження - 4 години
курс «Година психолога» 6-9 класи. 10 год. – асистент вчителя в 1 – А класі.
В своїй роботі керуюсь Законом України «Про освіту», Етичним кодексом
психолога.
Сучасна система
освіти й виховання покликана
забезпечити всебічний розвиток
особистості, тобто гармонійні відносини людини з предметним світом і природою,
з іншими людьми і з собою. Виховання і розвиток особистості – взаємопов’язані
та взаємозумовлені процеси. Інтеграція виховання і розвитку особистості
зумовлює необхідність системного, комплексного підходу до змісту і процесу
виховання, добору методів і форм, взаємодії сфер впливу на учня.
У
своїй роботі ставлю перед собою мету покращення навчального процесу,
забезпечення психічного здоров'я не лише учнів, а й педагогічних працівників,
батьків.
Під
час проведення години психології учні 6-9 класів мають змогу більш детально
ознайомитися з особливостями поведінки в підлітковому віці, гендерні
відмінності, мають змогу провести первинну профдіагностику.
Високі вимоги суспільства до освітнього рівня
молодого покоління, підготовки його до життя і праці можуть бути задоволені
тільки за умови зростаючої ролі батьків у цій справі. Важливо, щоби батьки та
вчителі побачили її реальні проблеми, захотіли їй допомогти і, головне,
зрозуміли, як це зробити. У своїй роботі над налагодженням цього взаємозв’язку
мені допомагає застосування різноманітних методів та форм роботи з батьками:
батьківські збори, заняття з елементами тренінгу. За основну мету ставлю перед
собою налаштувати злагоджений виховний процес «вчителі – батьки», оскільки саме
неузгодженість, або навіть суперечливість вимог батьків, педагогів нерідко
істотно ускладнює життя школяра та призводить до непорозумінь. Відтак
психологічну просвіту батьків у школі спрямовую на підвищення їх педагогічної
культури, розвитку у них позитивного сприйняття своїх дітей, себе самих,
навколишнього світу; розвитку психологічних вмінь попереджати причини
виникнення конфліктів у сім’ї, спілкуватися на засадах емпатії.
За ініціативи інформаційно-методичного центру та
підтримки міського голови В.І.Загривого і Східноєвропейського національного
університету ім. Лесі Українки 24 лютого 2015 року відвідала шестигодинний
семінар-тренінг «Підготовка психологів та соціальних педагогів до роботи з особами,
які постраждали в АТО». По закінченню отримала сертифікат.
У
2015-2016 навчальному році брала участь у міській педагогічній виставці
«Сучасна освіта Новоград-Волинського 2016» та представлено роботу у номінації авторські посібники «Цікаво про важливе» яка була представлена на
обласній виставці ППД.
Психологічну
службу школи забезпечено робочим кабінетом, що дає змогу працювати з учнями,
батьками та вчителями, надавати їм методичну допомогу з питань психології та
розвитку дітей.
Вся
документація оформлена та систематизована відповідно до вимог.
Постійно дбаю про поповнення робочої бази
науково-методичної літератури, що допомагає мені покращувати ефективність своєї
роботи. В арсеналі оформлені мною папки методичних і діагностичних матеріалів.
Презентація роботи шкільного психолога
Немає коментарів:
Дописати коментар