Опис досвіду

Прізвище, ім’я, по батькові: Каленюк Світлана Борисівна
Посада - практичний психолог
Місце роботи:
Новоград-Волинська ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 художньо-естетичного профілю
Проблемне питання«Формування в учнів мотивації до здорового способу життя».
Психологічний стаж роботи: 10 років 
Категорія  - ІІ кваліфікаційна
Спеціальність за освітою - «Вчитель початкових класів. Практичний психолог в закладах освіти».
Освіта (навчальний заклад)– Житомирський державний університет
ім. І.Я. Франка (2007 р.)
Практичним психологом в Новоград-Волинській ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 художньо-естетичного профілю працюю з 05 лютого 2015 року.
Освіта  - вища,  спеціальність – «Вчитель початкових класів. Практичний психолог в закладах освіти». ЖДУ ім.. І.Я. Франка 2007 р.
У червні 2011 року пройшла місячні курси підвищення кваліфікації працівників психологічної служби на базі ЖОІППО.
Остання атестація – 2010-2011 н.р., було присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію.
Претендую на підтвердження ІІ кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи – 10 років
За атестаційний період було опрацьовано проблемне питання:  «Формування в учнів мотивації до здорового способу життя», яке витікало із проблемного питання школи, а саме: «Застосування системних підходів до формування особистості учня як інтелектуально, фізично та духовно зрілого громадянина України».
Педагогічне навантаження - 4 години курс «Година психолога» 6-9 класи. 10 год. – асистент вчителя в 1 – А класі.
В своїй роботі керуюсь Законом України «Про освіту», Етичним кодексом психолога.
Сучасна  система  освіти й виховання покликана  забезпечити  всебічний розвиток особистості, тобто гармонійні відносини людини з предметним світом і природою, з іншими людьми і з собою. Виховання і розвиток особистості – взаємопов’язані та взаємозумовлені процеси. Інтеграція виховання і розвитку особистості зумовлює необхідність системного, комплексного підходу до змісту і процесу виховання, добору методів і форм, взаємодії сфер впливу на учня.
У своїй роботі ставлю перед собою мету покращення навчального процесу, забезпечення психічного здоров'я не лише учнів, а й педагогічних працівників, батьків.
Під час проведення години психології учні 6-9 класів мають змогу більш детально ознайомитися з особливостями поведінки в підлітковому віці, гендерні відмінності, мають змогу провести первинну профдіагностику.
 Високі вимоги суспільства до освітнього рівня молодого покоління, підготовки його до життя і праці можуть бути задоволені тільки за умови зростаючої ролі батьків у цій справі. Важливо, щоби батьки та вчителі побачили її реальні проблеми, захотіли їй допомогти і, головне, зрозуміли, як це зробити. У своїй роботі над налагодженням цього взаємозв’язку мені допомагає застосування різноманітних методів та форм роботи з батьками: батьківські збори, заняття з елементами тренінгу. За основну мету ставлю перед собою налаштувати злагоджений виховний процес «вчителі – батьки», оскільки саме неузгодженість, або навіть суперечливість вимог батьків, педагогів нерідко істотно ускладнює життя школяра та призводить до непорозумінь. Відтак психологічну просвіту батьків у школі спрямовую на підвищення їх педагогічної культури, розвитку у них позитивного сприйняття своїх дітей, себе самих, навколишнього світу; розвитку психологічних вмінь попереджати причини виникнення конфліктів у сім’ї, спілкуватися на засадах емпатії. 
За  ініціативи інформаційно-методичного центру та підтримки міського голови В.І.Загривого і Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки 24 лютого 2015 року відвідала шестигодинний семінар-тренінг «Підготовка психологів та соціальних педагогів до роботи з особами, які постраждали в АТО». По закінченню отримала сертифікат.
У 2015-2016 навчальному році брала участь у міській педагогічній виставці «Сучасна освіта Новоград-Волинського 2016» та представлено роботу  у номінації авторські посібники  «Цікаво про важливе» яка була представлена на обласній виставці ППД.
Психологічну службу школи забезпечено робочим кабінетом, що дає змогу працювати з учнями, батьками та вчителями, надавати їм методичну допомогу з питань психології та розвитку дітей.
Вся документація оформлена та систематизована відповідно до вимог.

Постійно дбаю про поповнення робочої бази науково-методичної літератури, що допомагає мені покращувати ефективність своєї роботи. В арсеналі оформлені мною папки методичних і діагностичних матеріалів. 
Презентація роботи шкільного психолога

Немає коментарів:

Дописати коментар